poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Strona MATMAKORKI.PL otwarta!

Drodzy Czytelnicy!

Pragnę poinformować Was, że utworzyłem nową, amatorską stronę internetową - matmakorki.pl. Uzyskała ona wiele dodatkowych funkcji, których ten blog uzyskać nie mógł. Od sierpnia 2015 r. prowadziłem dla uczniów prostego bloga, w którym motywowałem do nauki, wspierałem młodszych i starszych w przygotowaniach do sprawdzianów i egzaminów. Ze względu na chęć osobistego rozwoju, otwarcie nowego projektu zmuszony jestem zawiesić działanie matmakorki.blogspot.com.


Wcale nie jest łatwo przestawić się na nowości, zwłaszcza, jeśli pewne schematy wypracowywało się przez lata. Nowa strona internetowa skrywa dla Was wiele niespodzianek, o których... sam nie wiem 😆. Oczywiście mówię to dlatego, ponieważ cały czas pracuję nad jej ostatecznym wyglądem i koncepcją. Na dzień 16 sierpień 2021 r. uważam, że jest gotowa w 85 %. Pozostają poprawki kosmetyczne, jakieś dopiski i sprawdzenie jej działania. 
Co znajdziesz nowego?
  1. Odświeżony wygląd - strona główna składa się z paska nawigacyjnego, który zawiera również podstrony. Aktualności to już tylko 3 wpisy na stronie głównej (na starym blogu było ich 5), lecz dużo szybciej wyświetlają się starsze posty dzięki opcji "Więcej aktualności". Na stronie głównej nie ma już tylko samych wpisów - znajdziesz również pod aktualnościami moją krótką wizytówkę.
  2. Zakładka "O mnie" - zawiera dwie podstrony, gdzie możesz poznać mnie od strony matematycznej jak i prywatnej.
  3. Brak zakładki "Cytaty i ciekawostki" - tego typu elementy będą pojawiać w formie nowych postów w aktualnościach. Zastąpiła ją zakładka "Jak dojechać".
  4. Logowanie uczniów - od dzisiaj zakładka "Zadania domowe" przechodzi do historii. W nowej stronie zastępuje ją panel logowania, gdzie uczniowie będą mogli ze sobą wymieniać się wiadomościami (CZAT), w takiej formie będziecie otrzymywać ode mnie wskazówki dotyczące zadań. Logować się będą mogły tylko te osoby, które są ze mną od dawna lub chcą zostać na dłużej.
  5. Ukrycie zakładki "Pliki" - od dzisiaj materiały stworzone przeze mnie będą widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników, chyba, że będą dodane w aktualnościach.
  6. Przeniesienie opinii z portalu "Facebook" do zakładki "Opinie".
  7. Nowe animacje, odnośniki i wieeele innych...
Zapraszam Czytelników do odwiedzenia mojej strony już od dzisiaj!


1 komentarz: