piątek, 19 marca 2021

Informacja - spotkania stacjonarne

Drodzy Czytelnicy!

Informuję, że wszystkie spotkania stacjonarne (wyjazdowe oraz u mnie) zostają odwołane aż do 6 kwietnia! Nie wdając się w zbędne szczegóły spowodowane jest to moimi problemami zdrowotnymi i moich domowników oraz innymi wydarzeniami, które mają miejsce u mnie. Z góry wszystkich przepraszam, ale niestety nie jestem w stanie przeskoczyć pewnych barier. 



Jednocześnie pragnę dodać, że spotkania w formie online odbywać się będą do tego czasu normalnie i taką formę do tego czasu każdemu z Was będę proponować. Wiem, że wielu z Was preferuje zajęcia stacjonarnie i uwierzcie, że ja także, jednak trzeba te niecałe trzy tygodnie przecierpieć. Konsultacje online - działają normalnie.

Każdego gorąco proszę o to, aby najpóźniej pół godziny przed spotkaniem online wysłać zagadnienia, które mamy wspólnie przerobić. Oczywiście, dysponuję wielką ilością materiałów, jednak czasem chcąc zrobić konkretne zadania nie mam wszystkiego. 

Pozdrawiam Was i życzę zdrowia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz