piątek, 13 marca 2020

Oficjalnie - korepetycje stacjonarne zawieszone, polecam: kurnik.pl

Witam Czytelników!
Z przykrością muszę oznajmić, iż wszystkie korepetycje stacjonarne w regionie brzozowskim zawieszam do 26.03.2020 r., natomiast w Rzeszowie - do 31.03.2020 r. 
Nie będę pisał z jakiego powodu - zapewne wszyscy wiecie...

Mam dla Was jednak alternatywny sposób spędzenia czasu w domu (prócz oddawaniu się takim czynnościom jak telewizja, filmy czy spanie):
  • instalacja mikrofonu/kamerki i konferencja (robienie wspólne zadań) na Skype - zajęcia online w tym czasie robię za grosze, rozliczenie dopiero po tym zamieszaniu związanym z epidemią,
  • filmiki na prośbę - na Facebooku wysyłamy treści zadań i ja przygotowuję materiały dla Was, 
  • zalap.pl - korepetycje online przez nowy portal, dostępny będę często, założyciele obiecali też zniżki dla nowych w tym czasie i specjalne kody rabatowe, które może uda się uzyskać.
  • niematematyczne/matematyczne/rozrywkowe - gry na portalu kurnik.pl - literaki, karciane, logiczne.
Chciałbym zachęcić na prawdę szczerze i gorąco wszystkich uczniów, ale i nie tylko - wszystkich, którzy czytają mojego bloga, waszych znajomych do zarejestrowania się w tym czasie na kurnik.pl - wymagań nie ma wiele, tylko mail, login i hasło - nic więcej!
Można tutaj spotkać dużo ludzi w różnym wieku, wiele gier logicznych, karcianych, grać ze znajomymi i przeciwko sobie online - bezpiecznie, na odległość i na prawdę taka rozgrywka daje dużo frajdy, kiedy jeszcze w międzyczasie rozmawiamy z naszym przeciwnikiem (na stronie mamy dostępne okno czatu). 



Sam jestem zarejestrowany na portalu od siedmiu lat, a sam portal funkcjonuje znacznie dłużej i dalej jest w znakomitej kondycji. Nowi użytkownicy dalej się rejestrują, można grać przez telefon z poziomu przeglądarki, gry te nie są "byle jakie" tylko takie, które ćwiczą nasz umysł, budują cierpliwość. 
Każdego zapraszam - możecie dodać mnie do kontaktów, nazywam się sebastek888.
Jeżeli będzie odpowiednia liczba osób, które dodadzą mnie do kontaktu, może uda zorganizować się jakiś turniej między nami? Grać można w 2,3,4 osoby, a w przypadku literaków - nawet do kilkunastu. 
Literaki - gra

Planowanie - gra
Polecane przeze mnie:
- planszowe: chińczyk, literaki, warcaby, piłka, kości
- karciane: planowanie.
Kiedy można mnie znaleźć? Biorąc pod uwagę okoliczności pozostania w domu niemal codziennie po godzinie 19:00, ale i przed południem czasem uda się mnie zastać.

Do zobaczenia! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz